Як підібрати зимові шини

Щоб зробити правильний вибір зимових шин, необхідно добре вивчити асортимент продукції. При вирішенні завдання, які зимові шини нові вибрати, автомобіліст зобов’язаний вирішити, перш за все, шипована або нешипована гума потрібна йому для повної впевненості на дорозі. На даний питання складно дати однозначну відповідь. І в тієї, і в іншої гуми є переваги, але є й недоліки.

Основною перевагою нешипованной гуми можна назвати хороші показники на сухому асфальті і на снігу, однак на голому льоду має показники в кілька разів гірше. Таким чином, шипована шина відмінно підійде для голого льоду і накатаного снігу, однак на чистому асфальті її показники будуть гіршими.

В нашій країні, де перепади температур взимку відбуваються з достатньою регулярністю, і снігопад може змінитися дощем, шипована гума стане єдино вірним рішенням при їзді по утрамбованому снігу або льоду.

На які моделі звернути увагу

На початку року автомобілістів чекало безліч новинок зимових шин. Наприклад, Nokian представила Nokian Hakkapeliitta R, яка володіє низьким опором кочення, що веде до економії палива.

Шипована гума Hakkapeliitta адаптована до змін погодних умов у зимовий період, а ефективне гальмування незмінно при будь-якій швидкості.

Nokia представила і новинку Nokian WR G2, яка розрахована на їзду по мокрій трасі без обмеження швидкості. Шини Nokian WR створені для м’якої зими. Типорозміри їх схожі з лінійкою стандартних Hakkapeliita, це радіуси R16, R17, R18, R19, R20 і R21. В основному нові шини підійдуть для повнопривідних машин, оскільки спочатку були розроблені спеціально для них.

Bridgestone Blizzak запропонувала дві нові моделі шин – Bridgesto ne Blizzak DM – V1 і Bridgestone LM – 60. Шини універсальні і підійдуть до багатьох машинам – від пікапа до спорт-кара.

Ще одна новинка – шина Michelin X- Ice North 2, яка чудово показала себе на снігу і на льоду.

Малюнок протектора повністю бере участь у поліпшенні характеристик впевненого гальмування. Дана технологія називається «Full Active Tread».

Що скажуть фахівці

Сьогодні за статистикою 70 % водіїв все ще продовжують довіряти шипованним зимовим шинам. У свою чергу фахівці вважають, що при -15 C показники шипованої гуми і «липучок» приблизно рівні, однак при більшому морозі «липучки» все ж таки надійніше, тобто, як уже говорилося, багато що залежить від примх природи і стану дороги.

Вибираючи нові шини, обов’язково враховуйте клімат того регіону, де Ви збираєтеся використовувати свій автомобіль. Звичайно, для екстреного і грамотного, а головне – безпечного гальмування на крижаному покритті і слизькій дорозі високоякісні шини є лише частиною успіху. Багато що залежить від досвіду водія.

Читайте на нашому сайтi: